Co to zase je?

Tak si nechávám svůj blog docela rozrůstat, protože se objeví vždy něco nového, co mě zaujme a co se chci podělit. Narazila jsem na zajímavý článek a řekla si, proč vlastně ne? Jsem zasloužilý bibliofil, knížky mám všude po bytě, neustále škemrám o nové a neustále si stěžuji, že nemám co číst (dokonce častěji, než že nemám co na sebe) Takže tohle je důvodem ke vzniku nové rubriky: seznámit mé věrné čtenáře (jednoho) s tím, co jsem všechno četla a jestli stojí za to si je také přečíst.
Momentálně mám rozečtený fiktivní Tajný deník čínské císařovny od nizozemského spisovatele a novináře Johana Fabricia, takže uvidíme, jak budu zvládat další rubriku. Čtení mi jde hodně rychle, donutit se napsat článek bude horší.
Všechny informace o knihách a obrázky jejich přebalů budu stahovat ze stránek nakladatelů (pokud budou k dispozici), takže v žádném případě nejsou moje vlastní a originální obrázky

Komentáře

Oblíbené příspěvky