Harašeníčko


Nechali byste se ode mě pozvat na čaj? Radši to nedělejte, protože když vás zvu na čaj já, znamená to, že od vás budu něco potřebovat   Ve čtvrtek jsem pozvala takovou jednu milou, hodnou, nezkaženou slečnu a můžete se podívat, jak to dopadlo.

První fotky jsme jen tak zkoušely a než jsme zjistily, jak co naaranžovat, byla to fuška. Navíc tělo pod modrou organzou dost prosvítá, takže to stále vypadalo divně. Naštěstí mám Gimp a s jeho pomocí jsem vytvořila toto:
Protože se mi to stále úplně nezdálo, přidala jsem pár efektů:
Poté jsem se vrhla na úpravu druhé fotky. Naštěstí šla docela dobře vybrat postava, přenesla jsem ji do své jiné fotky a zde je výsledek:
Tak jsem si řekla, že taková Červená Karkulka by se asi mohla vyjímat i jinde, zvlášť kdyby byla na černo-bílém podkladu a v tu chvíli mě napadl nový vzhled blogu. Po téměř týdenním snažení jsem vzhled vytvořila a zde je část obrázku:
Takže teď můžete sami posoudit, jak je to s tím mým koníčkem dobré či špatné.

Komentáře

  1. No jo, když někdo umí, tak prostě umí:)
    Nám ostatním nemehlům nezbývá, než tiše závidět:)

    Tohle se mi na tvém minulém blogu moc líbilo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Oblíbené příspěvky