Den 6 - See you again!


Poslední den kurzu. Pro většinu kolegů to byl poslední den v Brusselu a různě se rozutíkali ještě před úplným zakončením kurzu, aby stihli letadla a vlaky. Pro mě to byl začátek víkendu v Bruselu, tak jsem nikam nespěchala.

Jak jsem uvedla již v předchozím příspěvku, byla jsem trošku bez chuti a žaludek byl mírně na vodě, ale byla to Mea culpa, Mea Maxima culpa. Ale kurz jsem zvládala i s množstvím únavy. Probírala se 3D grafika. Seznámila jsem se s projekty a online programy dostupnými zdarma, ale ani jeden z nich mě prostě příliš nezaujal, možná SketchUp, ale ne natolik, abych uvažovala o změně programu pro 3D grafiku. Vzhledem k tomu, že během polední přestávky se opravdu většina kolegů rozběhla, odpoledne proběhlo tak nějak ve stylu: Vyberte si program a vyzkoušejte si v něm něco.
A co jsem provedla? V podstatě nic moc, protože znalosti nestačily a vůle nebyla. Ve tři jsme dostali certifikáty a rozprchli se i my poslední. A co jsem pak dělala? Šla dospat předchozí noc, abych byla ready pro víkend.
Jak bych celkově zhodnotila kurz? Po profesní stránce přínosný, pečlivě připravený (až na pár vyjímek), podle mě naprosto výborný. Pokud jste učitelé a budete mít příležitost se tohoto kurzu zúčastnit, rozhodně to udělejte. Prý se bude pořádat opět za rok, s jinými programy. Potkáte učitele z různých částí Evropy (i dalších částí světa patřících k Evropě), uslyšíte o novinkách a můžete se zapojit do projektů.

Komentáře

Oblíbené příspěvky